منابع غنی طبیعی... اولین داروخانه گیاهی در شهر تاریخی نوش آباد

منبع غنی روی: جگر گوساله، تخم کدو(مغز)،گوشت بوقلمون، انواع گوشت قرمز و گوشت پرنده.

منبع غنی ویتامین A: برگه زردآلو، برگه هلو، هویج، اسفناج، گریپ فروت، ماهی ، کلم بروکلی ، کاهو.

منبع غنی ویتامین B2: شیر، جگر، پنیر، ماهی، تخم مرغ.

منبع غنی ویتامین B5: گوشت قرمز، سبوس غلات، جگر، قلوه، دل، جوجه.

منبع غنی ویتامین  E: جوانه گندم، دانه سویا، کلم بروکلی، اسفناج، تخم مرغ، روغن های گیاهی.

منبع غنی مس: نخود فرنگی ، گندم، پیاز، گوجه، کلم بروکلی، سبوس گندم.

منبع غنی منگنز: غنی های گیاهی، چغندر،زرده تخم مرغ، دانه غلات ، سبزی های برگ تازه



نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت16:36---8 مهر 1393
با عرض سلام
وبلاگ عالی و پر محتوایی داری تبریک میگم
انشاا.. هر روز مطالب جدید و خوبی اضافه کنی

با سپاس فراوان


مریم
ساعت21:16---2 مهر 1393
وبت خیلی خوبه

zahra
ساعت21:16---2 مهر 1393
ایول بابا چه عجب یکی یه کار فرهنگی میگن چی میگن از همونا انجام داد

سعید
ساعت19:00---28 شهريور 1393
راستی چون رژیم گرفتم مو هام داره ریزش میکنه ویتامین بی فک کنم کم شده سبوس برنج رو استفاده کنم مشکلم حل میشه؟؟؟؟
پاسخ:انشاالله.طول درمان دارد


سعید
ساعت18:50---28 شهريور 1393
سلام.کارت جالبه. منم چند وقتیه دارم رو گیاهای دارویی اطلاعاتم رو بیشتر میکنم و ازشون استفاده میکنم. مثلا چایی رو کم کردم. از پودر نوره استفاده میکنم و میخوام از شامپو هم استفاده نکنم بجاش از صابون زیتون و...

محمد حسن
ساعت12:43---28 شهريور 1393
سلام وبلاگ خوبی داری موفق باشید

bad guy
ساعت11:25---28 شهريور 1393

سلام.
وب جالبی دارین



عاشق امام زمان (عج)
ساعت18:46---27 شهريور 1393
وبلاگ خوبی دارید . ممنون از اینکه به ماسرزدید موفق باشید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

.: Weblog Themes By BlackSkin :.